Halaman

Walaupn Hidup 1000 th. Klau x Smbahyang Apa Gnanya

Walaupn Hidup 1000 tahun klu x sembahyang apa gnanya

26.10.11

Geli-Geli (Couple)


Lelaki - Saya Nk Kawin Ngan Awak
 
Pompuan - Awak Ade Mercedes Or BMW?
 
Lelaki - Takde
 
Pompuan - Awak Ade Banglo?
 
Lelaki - Takde
 
Pompuan - Berapa Gaji Awak?
 
Lelaki - Saya Takde Gaji...
 
Pompuan - Kalo Mcm Tu Mcm Mana Awak Nk Kawin Ngan Saya,
Sebab Semua Yang Saya Nk Awak Takde.
So Awak Tak Boleh Membahagiakan Saya.
So Saya Tak Nak Kawin Ngan Awak.
Awak Boleh Cari Pompuan Lain
 
Lelaki - Saya Betol2 Sayangkan Awak Dan Akan Bahagiakan Awak.
Saya Janji Saya Akan Jd Lelaki Yg Awak Boleh Harapkan Dan Setia.
Kenapa Awak Tanya Semua Tu,
Tak Kan La Sebab Tu Awak Nk Tolak Pinangan Saya?
 
Pompuan - Sebab Awak Miskin
 
Lelaki - Tak Per La Kalo Mcm Tu,
Mungkin Xde Rezeki Saya Untuk Memperisterikan Awak.

Tapi...Sebelum Tu Saya Nak Tanya Awak....

- Saya Ade 1 Ferrari Dan 3 Porsche. So Apa Perlunya Beli BMW?

- Saya Ade 3 Villa Kenapa Nk Kena Beli Banglo?

- Dan Saya Yg Bayar Gaji Pekerja, Mcm Mana Saya Nk Ade Gaji? Kalo Untung Tu Ade La

Kalo Mcm Tu Tak Per La. Saya Akan Cari Pompuan Lain

Bye....

Pompuan- ....... ?????......

No comments: